فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اتحاد و انسجام کنار یکدیگر ایستاده‌ایم و آزادی قدس را فریاد می‌زنیم و با همین انسجام محور مقاومت را به شبکه مقاومت تبدیل می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۷۸۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، سرهنگ پاسدار حسین شمس در جمع روزه‌داران بخش میان ولایت شهرستان تایباد در راهپیمایی روز قدس ضمن محکومیت رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کرد: روز قدس امسال باتوجه‌به اینکه در راستای عملیات طوفان الاقصی انجام شده از جایگاه خاصی برخوردار است.

 وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند افزود: این روز، فقط مختص مردم ایران نیست و برای تمام مسلمانان جهان است، امروز روز اسلام و روز حکومت اسلامی است که تمام مظلومان و مسلمانان جهان در این حماسه باید علیه استکبار به پا خیزند و مستکبران را نابود کنند.

 شمس ادامه داد: اما هنوز کشورهایی هستند که نان را به نرخ روز می‌خورند؛ وضعیت ترکیه، عربستان، امارات، قطر و برخی کشورهای منطقه را که بررسی می‌کنیم مشخص می‌شود که به علت غلبه گفتمان سازش، حاضر به حمایت علنی از مردم مظلوم فلسطین و قطع رابطه با رژیم منحوس صهیونیستی نیستند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد با تأکید بر اینکه فلسطین تنها نیست عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به حمایت از فلسطین هر روز از اسرائیل انتقام می‌گیرد، اینکه پایگاه‌های اسرائیل توسط شبکه مقاومت در جاهای مختلف هدف قرار می‌گیرد، تمام سفارتخانه‌های اسرائیل تعطیل شده، عده‌ای در حال فرار و ترک اسرائیل هستند اینها همه انتقام سختی است که اسرائیل از آن در امان نخواهد ماند.

 شمس تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین ۶ ماه است که در مقابل ارتش مسلح اسرائیل مقاومت کردند و قدرت پوشالی این رژیم غاصب را به جهانیان نشان دادند؛ اما در این جنگ نابرابر اسرائیل تنها نیست؛ بلکه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به‌صورت آشکار کمک‌های میلیارددلاری و تسلیحاتی به این رژیم جنایت‌کار می‌کنند.

 خبرنگار/محمد جامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها